
Mellemblond
Huset Aalborg
Mellemblond vender tilbage til scenen på Huset Aalborg d. 17. september med ny musik og fornyet energi.
Bandet har samlet den oprindelige besætning igen – Kristoffer Munck, Silas Tinglef og Jens Hein – og genfinder her kernen i deres udtryk. Det er dansksproget rock med både eftertænksomhed, stærke melodier og støjende, eksperimenterende kanter. De nye singler ’Sensommerserenade’ og ’Sikke en dag’ peger frem mod et kommende album i 2026. Her bevæger Mellemblond sig mellem det drømmende og det mere åbne, groove-bårne og fabulerende. Live samles nyt materiale og udvalgte sange fra bagkataloget i et nærværende og dynamisk udtryk. Bandet er kendt for deres stærke melodiske sans og et intenst, kollektivt samspil på scenen. Koncerten bliver en aften med både nye retninger og genkendelige højdepunkter fra et markant dansk indie-rockunivers.





